Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Żabki angielski zdalnie

16.04

Hello Hello ! 

 

1.Na początek posłuchamy  piosenkę i poruszamy się wykonując czynności gestem! Are you ready? - Gotowi? Let’s start” - Zaczynamy!
Piosenkę wraz z ruchem do niej znajdziemy tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

 

2. Które zwierzątka potraficie już nazwać w języku angielskim? Czy wszystkie te zwierzątka  można spotkać na wiejskim podwórku?

 

3Czas na trochę ruchu z lubianą przez was piosenką ruchową „Walking, walking” W tej zabawie będziemy: „walking”, „running”, „tiptoe”, „jump”, „swimming”, „sleep”. Już pamiętacie? „Are you ready? Let’s start”. Zaczynamy! Zabawę znajdziecie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=fPMjnlTEZwU

 

4. Bye bye song Bye Bye Goodbye | Goodbye Song for Kids | Super Simple Songs - Bing video

 

Good luck ! Mrs Marysia

15.04

Hello Hello!

 

1. Hello! | Super Simple Songs - YouTube

 

2.

 

3. Na podstawie obrazków określamy dzisiejszą
pogodę – „What is the weather today?”
Dzieci oglądają obrazki z daną pogodą
i odpowiadają na nasze pytania
„Yes” albo „No”

 

 

4. Posłuchajcie piosenki o pogodzie :)

How's The Weather? | Super Simple Songs - YouTube

 

Bye Bye ! Mrs Marysia

 

 

 

9.04
Hello kids!

 

1. Na początek, tak jak zawsze, witamy się piosenką – pamiętajcie o pokazywaniu:

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

 

2. Wysłuchajcie teraz piosenki, która przypomni wam znane już kolory. W tracie słuchania układajcie przed sobą kartki w danym kolorze lub po prostu przedmioty, które znajdziecie w swoim domu. Po zakończeniu piosenki nazwijcie jeszcze raz wszystkie kolory i wskażcie swój ulubiony. Przy kolejnym odsłuchiwaniu – śpiewajcie już razem z nagraniem.

https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY

 

3. A teraz zapraszam was do obejrzenia krótkiej bajki, w której jeszcze raz przypomnimy sobie poznane kolory:

https://www.youtube.com/watch?v=iYzY7hGIRlM

 

4. Zauważyliście na końcu bajki pajączka? To nasz Incy Wincy Spider. Pamiętacie piosenkę o nim? Nie? To posłuchajcie, przypomnijcie sobie i zaśpiewajmy razem. Koniecznie nauczcie rodziców gestów, które pokazujemy śpiewając o pajączku:

https://www.youtube.com/watch?v=bne3Ix_tJL8

 

5. A teraz już dziękuję wam za wspólną zabawę. Zaśpiewajmy razem „Bye, bye song”:

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

Bye bye ! Mrs Marysia

8.04
Hello Everyone!

1.Hello song – witamy się nową piosenką:

https://www.youtube.com/watch?v=pHmsE1mnhgg.

 

2.Wprowadzenie nowego słownictwa – dziś poznamy nowe słowa związane ze zwierzętami gospodarskimi „farm animals”.

 

- a horse, a duck, a pig ,a rooster, a sheep, a goat, a cow

 

Aby lepiej zapamiętać ich nazwy i nauczyć się je prawidłowo wymawiać – obejrzyjcie krótkie nagranie:

https://www.youtube.com/watch?v=Rs972keaw1k

 

3.A teraz zabawa, która pomoże wam zapamiętać poznane nazwy zwierząt. W pokoju rozwieście, rozłóżcie obrazki poznanych zwierząt w różnych miejscach (ilustracje można wydrukować, ale można też narysować je samodzielnie). Kiedy gra muzyka maszerujecie po pokoju, kiedy muzyka przestaje grać – rodzić podje wam nazwę jednego ze zwierząt, a waszym zadaniem jest stanąć przy dobrej ilustracji .

Do tej zabawy przydatna może być ta piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=sNy_0CDuzpw

 

4.Na koniec zaśpiewajcie znaną już wam piosenkę:

 

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

 

Good luck and bye, bye:

 

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

2.04

Hello everyone!

 

Dzisiaj przypomnimy sobie części ciała..

 

Head Shoulders Knees & Toes | CoComelon Nursery Rhymes & Kids Songs - YouTube

 

1. Simon says

Zabawa polega na wskazywaniu poszczególnych części ciała, pojawiających się w komendzie „Simon says touch your….(w tym miejscu podajemy daną część ciała).

 

2. Stop and touch your (nose) – Puszczamy muzykę, tańczymy, biegamy… Nagle robimy stop i mówimy „stop and touch your (nose)!” Dziecko ma wtedy za zadanie dotknąć nosa i pozostać nieruchomo, dopóki nie włączymy muzyki z powrotem. W tej zabawie wykorzystujemy naturalną potrzebę dzieci do ruchu oraz radość i zapał z jakim starają się nie ruszać. 

 

3. Pokoloruj 

 

 

4. Na koniec wasza ulubiona piosenka !

One Little Finger | featuring Noodle & Pals | Super Simple Songs - YouTube

 

Good luck ! Mrs Marysia :)

 

1.04

Hello everyone ! :)

Zachęcam do zabawy po angielsku !

Przywitajcie się przy piosence Hello! | Super Simple Songs - YouTube

 

1. Touch Yellow – prosta gra na poznanie kolorów. Mówimy ‘touch’ i podajemy konkretny kolor a zadaniem dziecka jest znalezienie w domu przedmiotu w wymienionym przez nas kolorze. Zabawę możemy modyfikować w dowolny sposób używając innych kategorii, np. części ciała czy akcesoriów kuchennych.

 

2. Kolorowe stopy - Wycinamy stopy w poznanych kolorach. Układamy je jedna za drugą, Dziecko skacze po stopach wymieniając kolejno nazwy kolorów w języku angielskim.

 

3.Posłuchajcie kolorowej piosenk https://youtu.be/jYAWf8Y91hA

 

4. What colour is missing - Przygotowujemy kilka rzeczy w różnych kolorach. Prosimy dziecko o zamknięcie oczu, następnie chowamy jedną rzecz z odpowiednim kolorem. Zadanie dziecka polega na odgadnięciu którego koloru brakuje.

 

5. Na koniec karta pracy do wykonania !

 

Good luck ! Mrs Marysia :)